Vraag vanuit Texaco

Hoe kunnen de verkopen van Ola en Lipton producten in Texaco tankstations tijdens de zomer worden gestimuleerd?

Bij aankoop van 2 OLA en/of Lipton producten naar keuze het 2e kaartje GRATIS op dagjes uit

Aanpak Touch

Als invulling voor deze campagne is gekozen voor een incentive die perfect aansluit bij het zomerseizoen. De zomer is de tijd van ijsjes en koude dranken, maar het is zeker ook de ideale tijd om erop uit te gaan!

Vandaar het thema: supercoole zomer bij Texaco! Want in de zomer krijg je bij Texaco het tweede kaartje gratis voor de leukste uitjes bij aankoop van 2 Ola en/of Lipton producten naar keuze. De actie is geldig in alle deelnemende tankstations in Nederland, België en Luxemburg.

Actieplatform

De actiecode op de voucher geeft toegang tot de actiepagina, die volledig is opgemaakt in de Look & Feel van Texaco. Het platform is beschikbaar in zowel de Nederlandse als Franse taal.

Resultaten

Door het gebruik van schap propositie en communicatie middels reclamedoeken op alle tankstations is deze actie actief onder de aandacht gebracht bij de consument. Het aantal verkochte OLA en Lipton producten in de tankstations is tijdens de actieperiode flink toegenomen ten opzichte van vorige zomers.

Wilt u meer weten over deze case of hoe een consumentenpromotie voor uw bedrijf kan bijdragen aan een verhoogde klanttevredenheid en winstgevendheid?

Neem dan contact op met Stef Zantman