Vraag vanuit We Fashion

Hoe kunnen WE Fashion en Swirl elkaars verkopen versterken in een cross-marketing campagne?

Een 2e Swirl gratis of 25% korting bij WE Fashion

 

Aanpak Touch

Om aankopen in zowel de Swirl verkooppunten als in de WE Fashion stores te stimuleren, is gekozen voor een campagne waarin twee soorten kortingsvouchers worden ingezet. De rol van Touch in deze promotie is coördinatie tussen de deelnemende merken en het opleveren van twee actieplatformen in de look & feel van WE Fashion en Swirl.

Cross-marketing

Bij ieder verkooppunt waar een Swirl ijsje wordt verkocht, ontvangt de klant een WE Fashion voucher. Deze voucher biedt 25% korting op één artikel naar keuze uit de WE® Men, Women of Kids collectie, zowel online als op de winkelvloer. Bij aankoop van een product in de WE Fashion Kids stores ontvangen klanten de Swirl voucher. Hiermee ontvangen klanten bij aankoop van 1 Swirl ijsje, het 2e Swirl ijsje GRATIS!

Resultaten

Door middel van deze promotie hebben WE Fashion en Swirl een unieke tool in handen om elkaar te ondersteunen bij het stimuleren van verkopen. Het interessante conclusie van deze case is dat merken uit twee verschillende branches elkaars resultaten kunnen versterken door middel van een gezamenlijke promotie.

Wilt u meer weten over deze case of hoe een consumentenpromotie voor uw bedrijf kan bijdragen aan een verhoogde klanttevredenheid en winstgevendheid?

Neem dan contact op met Stef Zantman