Dining

In januari 2018 heeft Touch Consumer Promotions, actief op het gebied van high perceived value consumenten promoties, alle aandelen van Diner Jaarkaart verworven.

De Diner Jaarkaart is sinds 1999 actief in Nederland. Houders van de kaart krijgen een jaar lang 25% korting op de volledige rekening bij meer dan 1.000 aangesloten restaurants. Het voordeel kan oplopen tot velen honderden Euro’s per jaar. Met honderdduizenden kaarthouders is Diner Jaarkaart veruit het grootste en bekendste restaurant kortingsprogramma van Nederland. Naast een volledig nieuwe website is de Diner Jaarkaart ook digitaal te verkrijgen via de webapp op www.dinerjaarkaart.nl.

Touch Consumer Promotions beschikt naast de Diner Jaarkaart ook over een tijdelijke Diner Jaarkaart Voucher waarmee de klant binnen een jaar 3 reserveringen kan maken.

Waarom de Diner Jaarkaart?

  • Positieve associatie van uw doelgroep met uw bedrijf bij ieder gebruik van de Diner Jaarkaart
  • Uitbreiding klantenkring door positieve referenties van de gebruikers van uw Diner Jaarkaart
  • Stimulering herhalingsaankopen/bezoeken doordat u ‘on top of mind’ bent bij uw relaties
  • Actueel; U laat zien mee te denken met uw medewerkers/klanten in kostenbewustzijn
  • Een duidelijke meerwaarde én vooral onderscheidend ten opzichte van uw concurrenten
  • Sympathiek communicatiemiddel
  • Klantenbinding middels incentive
  • De kaart is subtiel aan te passen met uw logo

Meer weten over de Diner Jaarkaart en de mogelijkheden om deze in te zetten voor uw doelgroep? Laat je inspireren door onderstaande cases of neem contact op met Stef Zantman via stef.zantman@touchpromotions.nl.

 

 

Contact opnemen

Laat hier uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.