Albert Heijn

Vraag vanuit Albert Heijn Nederland

Hoe kan Albert Heijn zoveel mogelijk deelnemende partijen in haar zomercampagne genereren?

Aanpak touch

  • Touch heeft meer dan 300 pretparken, dierentuinen, musea, wellnessresorts en andere uitjes in Nederland, België en Duitsland gecontracteerd
  • Touch is contracteigenaar van alle deelnemende partijen aan de Albert Heijn Uitjescampagne
  • Albert Heijn is hierbij volledig ontzorgt; alle content is volledig aangeleverd, waaronder afbeeldingen, omschrijvingen en e-tickets en voor diverse promotiematerialen op regio gepersonaliseerd

Primaire doelen

  • Brand awareness en dealfeal Albert Heijn Tickets verhogen
  • De beste deal voor de Albert Heijn klant in het uitjes-hoogseizoen

Resultaten

  • Door het succes van deze actie in de afgelopen jaren is deze voor de 3e keer herhaald in de zomer van 2020!
  • Het scherpste aanbod in de markt
  • Aanzienlijk verhoogde brand awareness voor de Albert Heijn Ticketservice

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een spraakmakende ticketcampagne voor jouw doelgroep? Onze Product Manager Frederique van Noord vertelt je graag meer! Neem contact op via dit formulier.