Avia Nederland
Avia Nederland
Vraag vanuit AVIA Nederland
Hoe kan AVIA meer traffic genereren bij de tankstations?
Aanpak touch
- Motiveer en stimuleer (nieuwe) klanten om herhaaldelijk te tanken bij AVIA middels een spaarsysteem met een waardevolle incentive als beloning
- De herhaalaankopen creëren een voorkeur richting AVIA, welke ook blijft bestaan na de actie – mits de geleverde service naar wens is tijdens de bezoeken
- Voor elke €10,- besteding wordt er 1 JBL spaarzegel (exclusief tabak en kansspelen) uitgegeven. Bij inlevering van een volle spaarkaart (10 zegels) en bijbetaling van slechts €19,99 ontvangt de consument een JBL GO+ draagbare Bluetooth luidspreker t.w.v. €49,99 in de kleur zwart of rood.
- Touch levert het aantal afgesproken speakers en een compleet POS-pakket per filiaal, bestaande uit spaarkaarten, JBL-zegels, posters en raamstickers.
Primaire doelen
- Stimuleren van herhaalbezoek en aankopen
Resultaten
- Ruim 18.000 JBL Speakers verkocht gedurende de actieperiode

Creëer ook een unieke marketingcampagne met de tailor made mogelijkheden van Touch
Creëer ook een unieke marketingcampagne met de tailor made mogelijkheden van Touch
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.