BMN Bouwmaterialen
BMN Bouwmaterialen

Vraag vanuit BMN Bouwmaterialen

Hoe kan BMN Bouwmaterialen het bestaande spaarprogramma nieuw leven inblazen zodat de puntenomloop weer op gang komt en het programma opnieuw bijdraagt aan de business doelstellingen?

Aanpak touch

Het bestaande spaarprogramma werd in samenwerking met Touch Incentive Marketing in alle onderdelen herzien, uitgebreid en geoptimaliseerd. Met als insteek om veel meer te bieden dan een traditioneel spaarprogramma, biedt de BMN Club:

  • Altijd 25% korting bij 1.250 restaurants in de Benelux. De Diner Jaarkaart is als welkomstcadeau vast onderdeel van de BMN Club Card. Aangemelde klanten kunnen de dezelfde avond nog hun reservering maken bij één van de 1.250 restaurants door heel Nederland. De Diner Jaarkaart is één jaar geldig en kunnen klanten onbeperkt genieten van 25% op de gehele restaurantrekening. Dat is nog eens lekker binnenkomen.
  • Punten sparen voor de mooiste cadeaus en gadgets. Bij BMN spaart de klant automatisch punten bij iedere order. Deze kunnen worden ingewisseld voor de mooiste belevenissen, coolste gadgets en veel meer.
  • Altijd tot 70% voordeel op de leukste uitjes en dagjes weg. Met de Erop Uit Voordeelkaart ontvangen leden een jaar lang onbeperkt kortingen op de leukste uitjes, oplopend tot wel 70%.
  • Naast het geheel vernieuwde klantaanbod, werd ook de gebruikerservaring verbeterd door de toepassing van een Single Sign On proces tussen de BMN webshop (BMN e-commerce omgeving) en de BMN Club (Touch LoyaltyPoint omgeving). Verder verloopt de toekenning van spaarpunten geheel geautomatiseerd.

Primaire doelen

  • Vernieuwen en uitbreiden van het bestaande programma.
  • Verhogen loyaliteit en klanttevredenheid.
  • Cross- en upselling stimuleren.

Resultaten

  • Met de lancering van de vernieuwde BMN Club is de participatie fors gestegen.
  • Met de BMN Club heeft BMN voor het eerst een manier om naast afhaalorder, nu ook online orders te belonen met punten.
  • Het uitgebreide aanbod voor bestaande klanten wordt enorm gewaardeerd.
Touch Promotions - Case BMN - Unieke loyalty en incentive campagnes

Creëer ook een unieke marketingcampagne met de tailor made mogelijkheden van Touch

Creëer ook een unieke marketingcampagne met de tailor made mogelijkheden van Touch

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies. 

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.