BPG Bouwpartner Groep

Vraag vanuit BPG Bouwpartner Groep

Hoe kan BPG Bouwpartner Group het 10-jarige jubileum groots vieren met zijn medewerkers en partners?

Aanpak touch

  • Wie jarig is trakteert; een groot prijzenfestijn met kortingen oplopend tot wel 70%
  • Alle partners ontvangen een fysieke BPG Uitjeskaart, gebaseerd op de Erop Uit Voordeelkaart, met leuke inspiratiefolder per DM thuisgestuurd, meegesealt in het terugkerende kwartaal krant van BPG
  • Geheel gepersonaliseerde uitjes-shop met content aansluitend op de wensen van de doelgroep

Primaire doelen

  • Het belonen en waarderen van de huidige medewerkers en partners 

Resultaten

  • Ruim 20.000 BPG Uitjeskaarten verspreid
  • Een hoog activeringspercentage van de BPG Uitjeskaart
  • Vele positieve reacties vanuit de organisatie – medewerkers en partners voelen zich betrokken bij het jubileum

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.