Colgate-Palmolive

Vraag vanuit Colgate-Palmolive

Hoe kan Colgate-Palmolive aan de hand van een prominente schappositie cross- en upsell realiseren in de zomerperiode?

Aanpak touch

  • Relevant inspelen op het moment van het jaar (zomerperiode) d.m.v. de creatie van een vakantie-doeboek voor kinderen met spelletjes en puzzels, gebaseerd op de populaire Disney® films van het moment; Cars en Frozen
  • Touch ontzorgt hierin compleet; van licenties, opmaak en creatie, drukwerk en fulfilment
  • Samenwerking met één van de grootste distribiteurs van Colgate-Palmolive met landelijke dekking; drogisterijketen Kruidvat
  • Brede promotie via de Kruidvat actiefolder, in-store en online

Primaire doelen

  • Cross- en upsell genereren voor de diverse a-merken van Colgate-Palmolive
  • Extra instore traffic genereren

Resultaten

  • 130.000 fysieke Vakantie Doeboeken landelijk verspreid over ruim 800 filialen van Kruidvat
  • Aanzienlijk verhoogde omzet voor Colgate-Palmolive gedurende de campagneperiode

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.