Dachser Nederland

Vraag vanuit Dachser Nederland

Hoe kan Dachser Nederland zijn medewerkers een extra blijk van waardering toekennen met behulp van een incentive met een hoge belevingswaarde?

Aanpak touch

  • Geef een incentive cadeau met een hoge perceptiewaarde met behulp van de added value producten van Touch
  • Creatie van een compleet ‘Dachjes Uit’ platform in eigen look en feel, met kortingen tot wel 70% op de leukste dagjes uit in de Benelux dankzij een gepersonaliseerde Erop Uit Voordeelkaart
  • Deze propositie is inclusief Diner Jaarkaart om de toegekende waarde te verhogen. Hiermee ontvangen de medewerkers tot wel 25% korting bij ruim 1.250 aangesloten restaurants.

Primaire doelen

  • Het belonen en waarderen van  medewerkers

Resultaten

  • 39% van de uitgegeven ‘Dachjes Uit’-kaarten zijn geregistreerd in de 1e maand
  • Vanwege de hoge belevingswaarde en positieve reacties is deze actie in april 2020 ook uitgerold bij Dachser België

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.