Disneyland® Paris

Vraag vanuit Disneyland® Paris

Hoe kan Disneyland® Paris in het laagseizoen een hogere bezetting van de accommodaties realiseren en een hogere traffic in de Disney® Parken genereren?

Aanpak touch

  • Unieke arrangement met een scherpe actieprijs en divers aanbod; keuze uit een 4-persoons arrangement of een 6-persoons arrangement voor een midweek of een weekend
  • Touch heeft een eigen boekingsplatform ontwikkeld, met  ANVR + SGRZ reisgarantie, waarbij de beschikbaarheid vooraf bekeken kan worden
  • Boekingen lopen via unieke vouchercodes welke worden aangemaakt vanuit het boekingsplatform
  • Brede promotie via de HEMA actiefolder, in-store, radio en online

Primaire doelen

  • Nieuwe bezoekers aantrekken
  • Traffic generen in het laagseizoen

Resultaten

  • Verhoogde traffic online en op de winkelvloer bij HEMA
  • Aanzienlijk aantal extra bezoekers gegenereerd voor de Disney® Parken in het laagseizoen
  • Extra free publicity gegenereerd door deze aanbieding

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een spraakmakende ticketcampagne voor jouw doelgroep? Onze Product Manager Frederique van Noord vertelt je graag meer! Neem contact op via dit formulier.