Holland Casino


Holland Casino

Vraag vanuit Holland Casino

Hoe kan Holland Casino nieuwe gasten – de zogenaamde First-Time-Visitors – op een laagdrempelige manier kennis laten maken met het casino?

Aanpak touch

  • Opstellen van een activatieplan inclusief road to market, omzet en afzetprognoses
  • Als eerste campagne heeft Touch in samenwerking met Holland Casino een exclusief welkomstpakket ontwikkeld tegen een scherpe actieprijs
  • Aansluitend afzetkanaal (Albert Heijn) gedurende een periode van 4 weken, waarvan 2 weken in-store
  • Communicatie via de Albert Heijn bonusfolder, TV, radio, online en in-store

Primaire doelen

  • Nieuwe gasten enthousiasmeren en bewegen om één van de 14 Holland Casino vestigingen te bezoeken

Resultaten

  • Succesvolle 1e campagne
  • Merendeel van de kopers van het welkomstpakket is een First-Time-Visitor
  • Volledige uitrol van activatieplan in Q1 2020 – onderbroken vanwege Covid19
Touch Promotions - Case Holland Casino - Unieke loyalty en incentive campagnes

creëer ook extra online of in-store traffic met de tickets, vouchers en codes van Touch

creëer ook extra online of in-store traffic met de tickets, vouchers en codes van Touch

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een spraakmakende ticketcampagne voor jouw doelgroep? Onze Product Manager Frederique van Noord vertelt je graag meer! 

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een spraakmakende ticketcampagne voor jouw doelgroep? Onze Product Manager Frederique van Noord vertelt je graag meer!