Holland Casino
Holland Casino
Vraag vanuit Holland Casino
Hoe kan Holland Casino nieuwe gasten – de zogenaamde First-Time-Visitors – op een laagdrempelige manier kennis laten maken met het casino?
Aanpak touch
- Opstellen van een activatieplan inclusief road to market, omzet en afzetprognoses
- Als eerste campagne heeft Touch in samenwerking met Holland Casino een exclusief welkomstpakket ontwikkeld tegen een scherpe actieprijs
- Aansluitend afzetkanaal (Albert Heijn) gedurende een periode van 4 weken, waarvan 2 weken in-store
- Communicatie via de Albert Heijn bonusfolder, TV, radio, online en in-store
Primaire doelen
- Nieuwe gasten enthousiasmeren en bewegen om één van de 14 Holland Casino vestigingen te bezoeken
Resultaten
- Succesvolle 1e campagne
- Merendeel van de kopers van het welkomstpakket is een First-Time-Visitor
- Volledige uitrol van activatieplan in Q1 2020 – onderbroken vanwege Covid19

creëer ook extra online of in-store traffic met de tickets, vouchers en codes van Touch
creëer ook extra online of in-store traffic met de tickets, vouchers en codes van Touch
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een spraakmakende ticketcampagne voor jouw doelgroep? Onze Product Manager Frederique van Noord vertelt je graag meer!
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een spraakmakende ticketcampagne voor jouw doelgroep? Onze Product Manager Frederique van Noord vertelt je graag meer!