Nationale
Postcode
Loterij

Vraag vanuit Nationale Postcode Loterij

Kan Touch de Nationale Postcode Loterij ondersteunen in hun missie om de lokale ondernemer steun te bieden in tijden van Covid19?

Aanpak touch

  • De Nationale Postcode Loterij lanceert een speciale campagne ter ondersteuning van de lokale ondernemer in een economisch moeilijke periode
  • In opdracht van de Nationale Postcode Loterij heeft Touch daarom 2 nieuwe cadeaukaarten ontwikkeld;
    • De Lokaal Verscadeaukaart; €10,00 vrij te besteden bij de daarvoor aangesloten lokale versspecialisten
    • De IJscadeaukaart: €7,50 te besteden bij meer dan 1.750 locaties in heel Nederland
  • Touch heeft de Nationale Postcode Loterij volledig ontzorgd; van de ontwikkeling van de cadeaukaart en het bijbehorende platform tot de technische afhandeling, de sourcing en contractering van de acceptanten
  • Bij zowel de Nationale Postcode Loterij als Unilever heeft Touch ondersteuning geboden in de ontwikkeling en distributie van POS-materialen voor de acceptanten

Primair doel

  • Uitbreiding van het prijzenassortiment ter ondersteuning van de lokale ondernemer

Resultaten

  • Binnen 3 maanden zijn er in opdracht van de Nationale Postcode Loterij 2 nieuwe cadeaukaarten ter ondersteuning van de lokale ondernemer succesvol geïntroduceerd
  • Vanuit de Nationale Postcode Loterij is er een speciale prijzenpot ter waarde van 17,5 miljoen euro aan cadeaukaarten te besteden bij horeca en winkeliers uitgegeven tijdens deze campagne
  • Ook buiten deze campagne worden de cadeaukaarten door de Nationale Postcode Loterij ruimschoots ingezet als gift bij diverse trekkingen om zo de verkopen bij de lokale ondernemers te blijven stimuleren
 
 

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.