Pricewise

Vraag vanuit Pricewise

Hoe kan Pricewise zich onderscheiden van de hevige concurrentie onder online prijsvergelijkers?

Aanpak touch

  • Geef klanten in deze digitale omgeving iets tastbaars; een daadwerkelijk fysiek cadeau bij de online aanschaf van een verzekering
  • De consument ontvangt een fysieke Pricewise Uitjes Kortingskaart in cadeauverpakking bij aanschaf van een verzekering via het online platform van Pricewise. Hiermee krijgen klanten tot wel 70% korting op de leukste uitjes en arrangementen
  • Brede promotie via de Pricewise website, TV, radio en social media

Primaire doelen

  • Meer online traffic genereren
  • Onderscheidend vermorgen t.o.v. concurrenten creëren 

Resultaten

  • De actie was in 2018 een groot succes met een duidelijk zichtbare hogere conversie
  • Vanwege de hoge belevingswaarde en positieve reacties is de actie in 2019 en 2020 herhaald, waarbij de look en feel een update heeft gekregen
  • Een soortgelijke actie is eind 2019 ingezet met een gepersonaliseerde Health & Beauty Voordeelkaart ter stimulatie van het afnemen van een zorgverzekering via Pricewise

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.