Procter
& Gamble

Vraag vanuit Procter & Gamble

Hoe kan Procter & Gamble aan de hand van een prominente schappositie cross- en upsell realiseren?

Aanpak touch

  • Ontvang een gratis pretparkticket bij aankoop van 1 of 2 actieproducten van de deelnemende merken van Procter & Gamble. Het ticket is geldig bij Archeon, Duinrell, Madurodam, Neeltje Jans, Attractiepark Slagharen en Drievliet.
  • Touch ontzorgt hier compleet in de ontwikkeling van het claimplatform en de contractering van de parken.
  • Samenwerking met één van de grootste distribiteurs van Procter & Gamble met landelijke dekking; drogisterijketen Kruidvat.
  • Prominente plaatsing op de winkelvloer (kopstelling of actiezuil) en brede inzet van communicatiemiddelen (actiefolder, radio en online).

Resultaten

  • 270.000 codes uitgegeven voor een gratis pretparkticket.
  • Extra cross- en upsell voor Procter & Gamble.
Case P&G bij Touch Promotions - marketing campagnes & promoties - Kruidvat Pretparken

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies. 

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.