Remark

Vraag vanuit Remark

Hoe kan Remark zich onderscheiden binnen de drogisterijbranche en de merkvoorkeur voor zijn A-merken verhogen?

Aanpak touch

  • Tailor made jaarrond campagneplanning op basis van 10 campagnes per jaar met verschillende thema’s
  • Deze campagnes zijn afgestemd op diverse periodes in het jaar, waaronder sportvouchers, wellness vouchers, pretpark vouchers of hotel vouchers
  • Bij aankoop van de geselecteerde actieartikelen ontvangt de klant een added value incentive in de vorm van een giftvoucher
  • De unieke code op de giftvoucher kan geactiveerd worden op een bijbehorend platform, compleet in look en feel van het desbetreffende merk
  • Prominente plaatsing op de winkelvloer (kopstelling of actiezuil) en brede inzet van communicatiemiddelen (actiefolder, radio en online) 

Resultaten

  • Niet inleveren op marge, maar extra waarde toevoegen aan een product
  • Meerdere prominente plaatsingen op de winkelvloer gedurende het jaar
  • Hogere doorverkoop van diverse A-merken uit het Remark-portfolio

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.