Renault

Vraag vanuit Renault

Hoe kan Renault de relatie met haar klanten effectief versterken middels contactmomenten bij de Renault-dealers?

Aanpak touch

  • Een loyaliteitscampagne met de combinatie van een kwaliteitscontrole van het auto-onderhoud en een high perceived value geschenkkaart als beloning; de Renault Erop Uit Voordeelkaart, waarmee klanten tot 70% korting krijgen op tal van activiteiten
  • Nadat klanten zich hadden aangemeld voor het loyaliteitsprogramma van Renault (My Renault), maakten zij kans om een compleet verzorgd verblijf te winnen in Villages Nature® Paris bij Disneyland Paris®
  • De campagne werd vanuit Renault breed gepromoot via DM, radio, display, social en televisie

Primaire doelen

  • Klantbinding
  • Instore traffic genereren 

Resultaten

  • Een stijging van +9% bij klanten die de dealer bezochten versus 2017/2018
  • 9% van de klanten die de Renault Wintercheck heeft laten uitvoeren heeft zich aangemeld voor het compleet verzorgde verblijf in Villages Nature® Paris. 11% hiervan is een nieuw My Renault-lid
  • Toenemende klantgegevens en inzichten voor Renault

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.