Renault

Vraag vanuit Renault

Hoe kan Renault de relatie met haar klanten effectief versterken middels contactmomenten bij de Renault-dealers?

Aanpak touch

  • De Renault Zomercheck Campagne; Renault geeft je de hele zomer tot wel 70% korting op de beste deals voor binnen en buiten!
  • Een loyaliteitscampagne met de combinatie van een kwaliteitscontrole van het auto-onderhoud en een added value geschenkkaart als beloning; de Renault Erop Uit Voordeelkaart, waarmee klanten tot 70% korting krijgen op tal van activiteiten voor binnens- en buitenhuis
  • Daarnaast ontvangen klanten als Renault-rijder 40% korting op de cotagehuur bij CenterParcs met een aankomstdatum tot maart 2021
  • De campagne werd vanuit Renault breed gepromoot via DM, radio, display, social en televisie
  • Inclusief dealeractivatie waarmee dealers zijn geïnformeerd over de campagne middels een incentive; op naar een frisse start met een grote pot pepermunt

Primaire doelen

  • Klantbinding
  • Instore traffic genereren 

Resultaten

  • Een stijging van +11% bij klanten die de dealer bezochten versus 2018/2019
  • Verhoogde positieve feedback vanuit de dealers
  • Toenemende klantgegevens en inzichten voor Renault

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.