Unilever
Vraag vanuit Unilever
Hoe kan Unilever in samenwerking met BP de verkoop stimuleren en een positieve merkbeleving creëren voor de merken Lipton Ice Tea en Magnum?
Aanpak touch
- Touch heeft in samenwerking met Unilever en BP een campagne ingericht bij de 120 vestigingen van BP
- Consumenten ontvangen bij aankoop van 2 actieproducten van Lipton of Magnum een Thuis Voordeelvoucher
- Met deze voucher kan de klant éénmalig gebruik maken van het Thuis Voordeelplatform, met kortingen tot wel 70% op deals voor in en rondom het huis
- Touch heeft hiervoor een campagneplatform ingericht, compleet aansluitend op de look & feel van de campagne en de merken
- Deze campagne is breed ondersteund met diverse instore POS-materialen
Primaire doel
- Out of Home verkopen stimuleren
Resultaten
- 15.000 uitgegeven codes
- Positieve feedback van klanten instore

Lever niet in op prijs of marge, maar voeg juist waarde toe aan jouw dienst of product met een added value promotie van Touch
Lever niet in op prijs of marge, maar voeg juist waarde toe aan jouw dienst of product met een added value promotie van Touch
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.