Unilever

Vraag vanuit Unilever

Hoe kan Unilever in samenwerking met BP de verkoop stimuleren en een positieve merkbeleving creëren voor de merken Lipton Ice Tea en Magnum?

Aanpak touch

  • Touch heeft in samenwerking met Unilever en BP een campagne ingericht bij de 120 vestigingen van BP
  • Consumenten ontvangen bij aankoop van 2 actieproducten van Lipton of Magnum een Thuis Voordeelvoucher
  • Met deze voucher kan de klant éénmalig gebruik maken van het Thuis Voordeelplatform, met kortingen tot wel 70% op deals voor in en rondom het huis
  • Touch heeft hiervoor een campagneplatform ingericht, compleet aansluitend op de look & feel van de campagne en de merken
  • Deze campagne is breed ondersteund met diverse instore POS-materialen

Primaire doel

  • Out of Home verkopen stimuleren 

Resultaten

  • 15.000 uitgegeven codes 
  • Positieve feedback van klanten instore

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.