Vodafone

Vraag vanuit Vodafone

Hoe kan Vodafone zich onderscheiden van de vele telecomproviders in het eerste contactmoment op Amsterdam Airport Schiphol en toeristen van buiten de EU een unieke propositie bieden?

Aanpak touch

  • Research naar de behoefte de doelgroep zorgt voor een aansluitende activatie
  • Speel sterk in op de behoefte van de toerist door een simkaart met 10 GB te combineren met een Entertainment Benefit Card; hoge kortingen op populaire en toeristische attracties in en rondom Amsterdam
  • Lancering van de Vodafone Package Deal op Schiphol Airport, waarmee de consument 10 GB aan data en korting op de leukste uitjes in en rondom Amsterdam ontvangt met de Entertainment Benefit Card
  • Het Entertainment Benefit Card platform is in eigen look en feel en meertalig opgebouwd

Primaire doelen

  • Voorkeurspropositie creëren bij deze specifieke doelgroep
  • Onderscheiden van de vele telefoonproviders 

Resultaten

  •  14.000 Vodafone package deals opgeleverd in 2019, verspreid in en rondom Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam
  • De ambitie om internationaal uit te breiden binnen de EU (Parijs, Barcelona, Berlijn, etc.) na trialfase in Nederland

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Commercial Director Stef Zantman weet hier alles van. Neem contact op via dit formulier.