Procter & Gamble
Procter & Gamble
Vraag vanuit Procter & Gamble
Hoe kan Procter & Gamble aan de hand van een prominente schappositie cross- en upsell realiseren in de winterperiode?
Aanpak touch
- Relevant inspelen op het moment van het jaar (winterperiode) d.m.v. van een passende incentive; een prachtige WoodWick geurkaars, welke door zijn brede houten lont een brede vlam en een zacht knapperend geluid geeft zoals een open haard
- Touch ontzorgt hierin compleet in de ontwikkeling van diverse POS-materialen en het claim-platform en de fulfilment
- Samenwerking met één van de grootste distribiteurs van Procter & Gamble met landelijke dekking; drogisterijketen Kruidvat
- Brede promotie via de Kruidvat actiefolder, in-store en online
Primaire doelen
- Cross- en upsell genereren voor een specifieke productselectie van Procter & Gamble; Olaz Whips en Olaz Regenerist
- Extra instore traffic genereren
Resultaten
- 7.709 unieke codes landelijk verspreid (7.324 offline en 385 online)
- Aanzienlijk verhoogde omzet voor Procter & Gamble gedurende de campagneperiode

Creëer ook een unieke marketingcampagne met de tailor made mogelijkheden van Touch
Creëer ook een unieke marketingcampagne met de tailor made mogelijkheden van Touch
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.
LET’S GET IN TOUCH!
Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een creatieve en doeltreffende marketingcampagne? Onze Account Director Remco van der Linden weet hier alles van en helpt je graag op weg met een passend advies.