Onze geschiedenis

Touch Promotions is sinds 1999 gespecialiseerd in loyalty & incentive concepten, consumentenpromoties en ticketing. Ontdek enkele van onze hoogtepunten door de jaren heen!

1999

DE START VAN TOUCH INCENTIVE MARKETING

DE START VAN TOUCH INCENTIVE MARKETING

In 1999 richtten Rob Duijn en Dennis van den Berg samen Touch Incentive Marketing op.Voor de allereerste klant Holland Casino mocht Touch de Droomprijzen leveren als incentive voor de gasten. Hierna volgde al snel het allereerste loyaliteitsprogramma, voor niemand minder dan Coca-Cola! Coca-Cola startte voor het eerst in Nederland een spaarprogramma voor de drankengroothandels. Deze vliegende start betekende de opmars van Touch!

2003

DE BOUW VAN VILLA CALIFORNIA

DE BOUW VAN VILLA CALIFORNIA

Het jaar 2003 staat in de boeken van Touch omschreven als een hoogtepunt: de bouw van een eigen pand, genaamd Villa California. Het opmerkelijke pand in Barendrecht, gelegen langs de A15, straalt het positivisme en optimisme uit dat Touch kenmerkt. Het pand heeft ruim opgezette kantoorruimtes, een intern logistiek centrum en een atrium met een eigen health centrum en diverse gaming-faciliteiten. Hierdoor is het een inspirerende plek voor zowel medewerkers als klanten.

2012

UITBREIDING IN DE TOUCH-GROEP!

UITBREIDING IN DE TOUCH-GROEP!

Touch Promotions wordt in 2012 een zelfstandig onderdeel van de Touch Incentive Performance Group als specialist in succesvolle added value consumentenpromoties en incentives voor medewerkers.

2017

DECEMBER 2017
LANCERING VAN DE EROP UIT VOORDEELKAART

LANCERING VAN DE EROP UIT VOORDEELKAART

Touch monitort de trends en ontwikkelingen op het gebied van loyalty en verzameld veel inzichten door de diversiteit van klanten en partners waar mee wordt samengewerkt. Op basis van deze inzichten heeft Touch een product ontwikkelt; de Erop Uit Voordeelkaart. Met dit lidmaatschap ontvangen kaarthouders tot wel 70% korting bij meer dan 300 dagjes uit in de Benelux. De Erop Uit Voordeelkaart is inmiddels al vele malen succesvol ingezet bij een added value campagne of als incentive voor medewerkers!
Bekijk de website

2018

JUNI 2018
JOINT VENTURE FAXIONS EN TOUCH IN BELGIË

JOINT VENTURE FAXIONS EN TOUCH IN BELGIË

In juni 2017 zijn Faxions en Touch middels een joint venture samen gevoegd in Touch Consumer Promotions Belux in België. Hierbij zijn ook de Nederlandse Diner Jaarkaart en Erop Uit Voordeelkaart internationaal gegaan onder de noemers Dinnerdeals en Fundeals. ​

2019

SEPTEMBER 2019
TOUCH INCENTIVE SPAIN IS EEN FEIT!

TOUCH INCENTIVE SPAIN IS EEN FEIT!

In september 2019 is de joint venture tussen Travelmundo en Touch officieel gelanceerd in Spanje; Touch Incentive Spain. Met een kantoor in Madrid en een telemarketing-afdeling in Estepona staat er een mooie basis voor deze internationale ontwikkelingen.

2020

APRIL 2020
LANCERING VAN DE IJSCADEAUKAART EN DE LOKAAL VERSCADEAUKAART

LANCERING VAN DE IJSCADEAUKAART EN DE LOKAAL VERSCADEAUKAART

Touch heeft in opdracht van de Nationale Postcode Loterij 2 cadeaukaarten ontwikkeld gericht op het ondersteunen van lokale ondernemers: de Lokaal Verscadeaukaart en de IJscadeaukaart. Binnenkort ook beschikbaar als B2B-cadeaukaart.

2020

JUNI 2020
HEYYY! WIJ VERKOPEN NU PATHÉ

HEYYY! WIJ VERKOPEN NU PATHÉ

Touch heeft sinds juni 2020 de B2B-verkooprechten op Pathé Vouchers. Ideaal voor in kerstpakketten, als eindejaarsgeschenk of gewoon, omdat het leuk is. De vouchers zijn een mooie aanvulling op het portfolio van Touch.